Mūzikas daba
Mūzikas daba

 Projekta būtība ir 4 radošo darbnīcu cikls 12 – 15 ģimenēm. Katrā nodarbībā tiks iziets (gan sajūtās, gan mutvārdos, gan praktiski) attiecīgās instrumentu grupas attīstības cikls no iespējamajiem pirmsākumiem līdz šodienai. Pirmsākumu sajūtu ‘restaurācijai’ tiek izmantoti instrumentu grupai raksturīgie dabas materiāli un sagataves, kas ar vienkāršiem paņēmieniem nodarbības gaitā ļauj izgatavot primitīvu, bet funkcionējošu sena mūzikas instrumenta repliku.

Nodarbības laikā instrumenti tiks arī izmēģināti (spēlēti), veidojot improvizētu ansambli un saliedējot dalībniekus. Nosacītās ‘mūsdienas’ (kad mūzikas instrumenti ieguvuši mums pazīstamo izskatu) tiks ilustrētas ar mūzikas instrumentu demonstrāciju (viduslaiku un renesanses laika instrumentu replikas un šodien lietojamie instrumenti).

Projekta mērķis ir pārādīt gan vecākiem, gan bērniem, ka mūzika ir gan prieka, gan zināšanu avots. Nodarbībās plānotās aktivitātes ļaus vecākiem saredzēt iespējas kā ikdienas dzīvē pielietot  zināšanas un prasmes, bet bērniem būs iespēja iegūtās zināšanas uzreiz lietot praksē, izgatavojot savus mūzikas instrumentus.

Pirmā nodarbība notiks
sestdien 12. oktobrī, pl. 12.00 – 15.00.
Pirmās nodarbības tēma: Perkusijas.

Lūdzam ģimenes iepriekš pieteikties, lai darbošanās un mūzikas prieks būtu patīkams visiem atnākušajiem – lai mums visiem pietiktu gan vietas, gan darbarīku mūzikas instrumentu pagatavošanai.

Pieteikties uz e-pastu info@jaunaskola.lv vai pa tālruni 26558695 (Valda)

Turpmākās nodarbības:

2. nodarbība – 26. oktobrī, pl. 12.00 – 15.00 – strinkšķināmie stīgu instrumenti.
3. nodarbība – 9.novembrī, pl. 12.00 – 15.00 – lociņa stīgu instrumenti.
4. nodarbība – 30. novembrī, pl. 12.00 – 15.00 – pūšamies instrumenti.

 

Tiekamies!

1 komentāri

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Jūs varat izmantot šādas HTML birkas un atribūtus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>